پاورقی

آرزو دارم توی زندگی تون همه شادِ شادِ شاد باشید

پاورقی

آرزو دارم توی زندگی تون همه شادِ شادِ شاد باشید

خیلی سخته

خیلی سخته 

تو اوج عاشقی خیال کنی تا تهش باهات میمونه . . .

اما نیمه راه 

دستتو بزاره تو دستهای سرد تنهایی و راحت بره ! ! !

یخ که زدی 

آروم آروم به یادش بشکنی و ساده به خاطره ها بپیوندی . . .

خیلی سخته،خیلی سخته

 سهمت از عشق بی وفایی باشه و بی وفایی

فقط همین 

تو

تو مرا نادیده بگیر...

 و من

 بدنم هر روز کبود تر می شود

 از بس...

 خودم را میزنم

 به نفهمی

تصور کن ...

تصور کن روزی بهم

پیام بدی و جواب ندم!

زنگ بزنی و تعجب کنی چرا جواب نمیدم!

و روزی دیگه زنگ بزنی و یکی از خانواده ام جواب بده بگه بفرمایید؟

و تو بگی کجایی؟؟!

بگه منظورت اون مرحومه؟

چیکار میکنی؟ 

داد میزنی؟ گریه میکنی؟ یا گوشی رو قطع می کنی میگی چه جالب مرد.

اونوقت میگه امروز 4 روزه دفنش کردیم

اون لحظه چی میگی؟

تا وقتی امروز کنارتم سعی کن دوستم داشته باشی و منو ببخشی حتی اگه روزی در حقت بدی کردم!

چون ممکنه روزی بیاد و من نباشم...

دیروز یکی رو دفن کردن امروز یکی و فردا هم من...

منو ببخش ♥.

خوشبختی

آب جوشی که سیب زمینی را نرم میکند، همان آب جوشی است که تخم مرغ را سفت می کند.

مهم نیست چه شرایطی پیرامون شماست‏، مهم این است درون خود چه داری...!!!!!!!

هیچ‌کس نمی‌داند تنها فرمول خوشحالی این است:

"قدر داشته‌هایت را بدان و از آنها لذت ببر"

قانون های ذهنی می‌گویند خوشبختی یعنی "رضایت"
مهم نیست چه داشته باشی یا چقدر، مهم این است که از همانی که داری راضی باشى آن‌وقت ”خوشبختی

عقل و دل

وقتی نردبان "عقل" را میگذاری تا
به خدا برسی،

خدا سر نردبان را می گیرد مبادا بیفتی!

اما وقتی که "دل" را نردبان می کنی
تا به او فقط کمی نزدیک شوی
پای نردبان را آنقدر تکان می دهد تا هراسان،

دلگیر و درهم و شکسته در آغوش او بیفتی….