پاورقی

آرزو دارم توی زندگی تون همه شادِ شادِ شاد باشید

پاورقی

آرزو دارم توی زندگی تون همه شادِ شادِ شاد باشید

به این میگویند زندگی

تلوزیون روشن است  

سریال تولدی دیگر 

اشکی که از چشام جاری شده و روی سینه ام حس میکنم 

و میخندند که این فیلم است 

و هیچکس نمیداند من او را شبیه چه کسی میبینم 

و به چه می اندیشم 

 

 

 

 

اینم آهنگی که هر لحظه گوش میدم 

 

 

 

 

 


دانلود  

 

 

دانلود یه آهنگ دیگه

نه

حس عاشقانه یک شاعر هیچ گاه به خاطر مسایل مادی نمی آید 

حال نوبت توست

باور کن

البته
باورت بشود یا نه!
روزی میرسد 
که دلت برای هیچکس به اندازه من 
تنگ نخواهد شد 

برای نگاه کردنم 
بوسیدنم 
خندیدنم 
اذیت کردنم 

برای تمامی لحظاتی که 
در کنارم داشتی 

روزی خواهد رسید 
که در حسرت تکرار دوباره من
خواهی بود 
میدانم روزی که نباشم 
هیچکس هیچکس تکرار من نخواهد بود

آخرین داستان

چندی پیش فردی را دیدم در جهنم زندگی میکرد 

هر راه را که بلد بودم رفتم تا او را نجات بدهم 

نشد   که   نشد  

گفتم کاری کنم ذجر نکشد 

و عادت کند 

بسازد 

اما حال خودم گرفتار جهنمی شده ام که در پس هم صحبتی  و محبت وی ایجاد شده است.  

.

حال مانده ام آخر داستان چه می شود